Products I regret buying #2

quarta-feira, setembro 10, 2014

Products I regret buying Holika Holika Giovanni Syoss Paula's Choice

Everyone is different, sometimes products work well for some people and for others don't.

The products I'm mentioning didn't work for my hair type, skin type, personal preferences...

Somos todos diferentes, por vezes certos produtos podem ser excelentes para algumas pessoas e com outras não funcionam bem. 
Os produtos que vão ser mencionados não produziram resultados satisfatórios para o meu tipo de cabelo, tipo de pele, preferências pessoais...

1.Holika Holika Magic Pole Mascara 2x #2 Long and Curl

I didn't find that the formula hold the curl well during the day, strangely it seemed to weigh down my lashes.

Infelizmente a formula desta máscara de pestanas não consegue fixar/manter a curvatura das mesmas ao longo do dia e estranhamente acaba por fazer com que fiquem pesadas, um pouco caídas.

2. Remarkably Red Colorflage Daily Color Defense Conditioner, Giovanni

This conditioner gave my my hair a heavy look and no shine.

O meu cabelo ficou com uma aparência pesada e sem brilho nenhum.

3. Syoss Supreme Selection Restore Shampoo and Balsam
Syoss Champô e Condicionador Supreme Selection Restore

This two products made my hair feel heavy and also straw-like, my scalp developed some dandruff, and tangled my hair...Maybe they aren't for my hair type, I honestly don't know...

Estes dois produtos fizeram com que o meu cabelo ficasse com um aspecto pesado e áspero, também provocou alguma caspa, ficou embaraçado. Não sei porquê, talvez não sejam produtos adequados para o meu tipo de cabelo...

4. Paula's Choice, Skin Balancing Pore-Reducing Toner

I love this brand and I mentioned some products in the past on my blog that are good quality and amazing, they improved my skin and delivered results...

Well, I didn't get a sample from this (I should have) this toner didn't live up to its claims like “Eliminates dehydrated skin, and eliminates flakey dry skin” or pore-reducing abilities...I didn't noticed any difference (I used the whole bottle hoping this toner would work).

Eu já mencionei alguns produtos da marca Paula's Choice aqui no blogue, adoro esta marca e tenho encontrado excelentes produtos de qualidade que melhoraram a minha pele e que correspondem as minhas expetativas.

Eu devia ter adquirido uma amostra deste tónico mas não o fiz...em relação ás afirmações da marca de reduzir os poros e combater/melhorar a pele desidratada descamada e seca, não senti qualquer melhoria ou diferença (usei o tónico até ao fim na esperança que produzisse alguns resultados).

Sem comentários:

Enviar um comentário

Comments are moderated/only links relevant to the post will be allowed/stay on topic

Do you have something to say? Leave your comment here

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sharethis